سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت جاروبرقی کیسه دار و بدون کیسه

تفاوت جاروبرقی کیسه دار و بدون کیسه را میخواهیم در این مقاله بررسی کنیم. جاروبرقی های بدون کیسه اکنون سالهاست که وجود دارد اما آیا در جاروبرقی های کیسه ای بهبود یافته است؟ از آنجا که اندکی پس از اولین جاروبرقی اختراع شد ، طراحان تصمیم گرفتند که یک کیسه خودکار بهترین راه حل برای از بین بردن آلودگی جاروبرقی و خارج از خانه است. اما جاروبرقی های بدون کیسه محبوبیت روزافزونی پیدا می کنند که تقریباً در تمام تولیدکنندگان نسخه بی کیسه ارائه می شود. در صورت نیاز به تعمیر جاروبرقی برای هر یک از این دو می توانید با متخصصان پالیزسرویس تماس بگیرید.

مطالعه بیشتر: اشتباهات در استفاده از جارو برقی

تفاوت جاروبرقی کیسه دار و بدون کیسه

جاروبرقی کیسه ای

مزایا

آشفتگی کمتر – آلودگی تقریباً کامل در کیسه ای باقی می ماند که می توان آن را به سرعت و به راحتی در سطل آشغال دفع کرد.
کیف ها نسبتاً ارزان و به راحتی در دسترس هستند.
برای مبتلایان به آلرژی و آسم بهتر است – تا زمانی که از جاروبرقی با کیفیت بالا با فیلتراسیون HEPA استفاده می کنید ، برای مبتلایان به آلرژی و آسم بسیار بهتر است. کیسه ها آلودگی ها را در یک منطقه خودگردان نگه می دارند که به سرعت از بین می روند و دفع می شوند.
عمر مفید بهتر – موتورهای موجود در جارو برقی کیسه ای بسیار بیشتر از نمونه های بدون کیف خود دوام می آورند. این امر عمدتا به این دلیل است که فن موجود در موتور جاروبرقی دارای دو کار است ، یکی ایجاد مکش مورد نیاز برای از بین بردن آلودگی و دیگری خنک نگه داشتن موتور. هر بار که کیسه تخلیه می شود ، بیشتر سیستم تصفیه دفع می شود و یک فیلتر تازه ، جای خود کیسه را می گیرد. همچنین ظرفیت کثیفی این کیسه نسبت به سطل های زباله در ماشین های بدون کیسه بسیار زیاد است ، بنابراین باید به دفعات کمتری تخلیه شوند.

معایب

مجاز به پر شدن کیسه ها نیست و مگر اینکه جاروبرقی دارای یک نشانگر کامل کیسه باشد ، آنها باید مرتباً بررسی شوند ، اگرچه با دستگاه های کیسه ای پارچه ای فقط به احساس سریع کیسه پارچه ای نیاز دارید. شما باید لوازم کیسه های یکبار مصرف را به راحتی در دسترس داشته باشید و ممکن است گران باشد.

جاروبرقی بدون کیسه

مزایا

بدون کیسه یکبار مصرف – نیازی به کیسه یکبار مصرف نیست که بتواند گران باشد و پس از یک بار استفاده دور ریخته می شود. تقریباً در تمام جاروبرقی های بدون کیسه یک سطل آشغال وجود دارد که حاوی کثیفی است که جمع شده است بنابراین کاربر می تواند به راحتی ببیند که چه موقع پر شده و چه نیاز به تخلیه دارد. تخلیه سطل جمع آوری خاک اغلب به سادگی فشار دادن یک دکمه و سپس بستن درب قابل انجام است.

معایب

علی رغم اینکه بسیاری از تولیدکنندگان ادعا می کنند که اکثر آلودگی ها با نوعی “عمل چرخشی” از هوا جدا می شوند. از نظر ما ، این واقعیت به اندازه تبلیغاتشان صحت ندارد. تقریباً تمام جاروبرقی های بدون کیسه به دو فیلتر احتیاج دارند که هرچه از جاروبرقی بیشتر استفاده شود مسدود می شود و بیشتر در اثر آلودگی مسدود می شود. بنابراین ، تخلیه سطل آشغال فقط آلودگی های جمع شده را از بین می برد. همانطور که در مورد تعویض کیسه جاروبرقی اتفاق می افتد ، تازه ترین سیستم فیلتراسیون را تازه نمی کند. برخی از تولیدکنندگان معتقدند که فیلترها فقط باید شسته شوند ، اما شستن فیلترها اغلب برای تمیز کردن آلودگی از آنها کافی نیست و به طور فزاینده ای مسدود می شوند. همچنین در حالی که منتظر خشک شدن فیلتر هستید نمی توانید ساعتهای زیادی از جاروبرقی استفاده کنید.
سطل زباله غالباً باید خاک را به آرامی از آن خارج کرده و با این کار ابر کوچک گرد و غبار ایجاد می کند و حتی گاهی نیاز به بیرون کشیدن سطل زباله است.

نتیجه گیری

هر دو جاروبرقی کیسه ای و کیسه ای موافقان و مخالفان خود را دارند و گرچه جاروبرقی های کیسه ای را می توان کمی قدیمی به حساب آورد. برای بسیاری از افراد مبتلا به حیوانات خانگی و یا مبتلایان به آلرژی ، آنها هنوز هم می توانند بهترین راه حل باشند. اما برای افرادی که می خواهند یک روش آسان تر برای جاروبرقی وکیوم های بدون کیسه ارائه دهند ، یک راه حل بسیار سریع و آسان برای از بین بردن آلودگی های موجود در جاروبرقی ارائه می دهند.

برای تعمیر جاروبرقی کیسه دار و بدون کیسه می توانید با یکی از شماره های موجود در سایت پالیزسرویس تماس بگیرید.

https://palizservice.ir