سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر تلویزیون در پرند

تعمیر تلویزیون در پرند نیاز دارید؟ نگران نباشید. با ما تماس بگیرید (66000323-021) آرادتکنیکال شما را دوباره به لذت بردن از برنامه ها و فیلم های تلویزیونی مورد علاقه خود بر میگرداند.

تعمیر تلویزیون در پرند در اینجا در تعمیرات آرادتکنیکال ما یک سرویس سریع تعمیر تلویزیون را در یک زمان مناسب خود ارائه می دهد. بسیاری از تعمیرات ما می تواند در روزی که شما با ما تماس می گیرید هنگام تأخیر کار ، حداکثر تا 10 شب و گاهی فراتر از آن انجام شود ، زیرا از دیدن کسی گیر کرده است متنفر هستیم. ما تمام تلاش خود را برای شما انجام می دهیم. بدیهی است هرچه زودتر با ما تماس بگیرید ، همان شب درخواستهای بهتر و کاملاً تعمیر دریافت شده قبل از ساعت 6 عصر رسیدگی می شود.

تعمیر تلویزیون در پرند آراد تکنیکال همه مدل ها و مدل های تلویزیون را تعمیر می کنیم.

مطالعه بیشتر: تعمیر تلویزیون در شمال تهران

چرا تعمیر تلویزیون در منزل پرند آراد تکنیکال؟

کاملاً واجد شرایط و مهندس ارشد الکترونیک با بیش از 35 سال تجربه در یافتن خطا ، آرادتکنیکال دارای یکی از باتجربه ترین تیم ها در این زمینه است و خدمات تعمیر تلویزیون LCD بی نظیر را به صورت محلی در پرند ارائه می دهد. مهارت های ما در یافتن عیب تا سطح مولفه ها ، ما را قادر می سازد که عمر زیادی را برای بسیاری از اقلام ایجاد کنیم که در غیر این صورت توسط فروشگاه های خرده فروشی غیرقابل تعمیر یا “فراتر از تعمیر اقتصادی” تلقی می شوند. شما را با یک تلویزیون جدید ترجیح می دهند.

کارگاه تعمیر تلویزیون ما

کارگاه تعمیرات تلویزیون ما در پرند به طور خاص برای تعمیر و سرویس تلویزیون های LCD طراحی شده است. تلویزیون های LCD لبه روشن و LED با نور پس زمینه. این کاملاً مجهز به قطعات یدکی ، تجهیزات و ابزارآلات لازم جهت تعمیر حرفه ای و ماندگار تلویزیون LCD است.

در زیر نمونه ای از تلویزیون هایی که قبلاً سرویس دهی کرده ایم آورده شده است.

ضمانت

تعمیرات کلیه محصولات در مقابل تکرار عیب مشابه برای مدت نود روز تضمین می شود.

از آنجا که اطمینان داریم احتمال اینکه بتوانیم تلویزیون شما را برطرف کنیم بیش از این است ، فقط درصورتی که تلویزیون شما را با موفقیت اصلاح کنیم هزینه را از شما دریافت خواهیم کرد. در صورت بعید است که تلویزیون شما قابل تعمیر نباشد ، هزینه ای دریافت نمی شود.

هزینه های تعمیر تلویزیون صفحه تخت

هزینه تعمیر تلویزیون صفحه تخت متغیر است. قیمت یک تلویزیون صفحه تخت جدید از حدود 2 میلیون تومان برای یک تلویزیون LED 1080p (غیر 4K) از LG تا 10 میلیون برای یک تلویزیون LED 85 اینچ 8K از سامسونگ می باشد.

تلویزیونی که به آن تلویزیون “تخت” یا “صفحه تخت” می گویند ممکن است یکی از موارد زیر باشد:

تلویزیون LCD
تلویزیون LED (ال سی دی روشن شده توسط LED)
صفحه پلاسما
تلویزیون 4K (فوق العاده HD)
تلویزیون هوشمند

هزینه تعویض صفحه تلویزیون LED

تلویزیون LED همان تلویزیون LCD است که از نور پس زمینه LED استفاده می کند. برای جایگزینی یک نوار نور پس زمینه LED ، قیمت از 1میلیون تومان به بالا شامل قطعات و نیروی کار است. هزینه تعمیر تلویزیون های قدیمی در پرند بیشتر است. یافتن قطعات این تلویزیون ها ممکن است دشوار باشد. همچنین ، قطعات تلویزیون های 42 اینچ یا بالاتر گران ترند.

تعمیر تلویزیون 4K (فوق العاده HD)

در تلویزیون 4K ، قیمت تعویض مادربرد ، اینورتر یا LED بسته به مارک و مدل متغیر است. هزینه تعمیر یا تعویض صفحه آسیب دیده بیشتر از هزینه تلویزیون 4K جدید است.

تعمیر تلویزیون پلاسما

ممکن است یک میلیون تومان یا بیشتر هزینه تعمیر صفحه تلویزیون LCD شکسته در پرند باشد. صفحات تلویزیون شکننده بوده و به راحتی آسیب می بینند که این امر را به متداول ترین نوع تعمیر تلویزیون تبدیل می کند.

جایگزینی صفحه های تلویزیون امکان پذیر است ، اما این یک تعمیر اساسی است. این معمولاً به معنی جایگزینی کل صفحه نمایش است. هزینه صفحه نمایش جایگزین تقریباً به همان اندازه زیاد است یا بیشتر از هزینه تلویزیون جدید است. با این حال ، اگر آسیب دیدگی شما تحت ضمانت باشد ، ممکن است بتوانید صفحه نمایش را با هزینه کمتری تعمیر کنید. هزینه یک تلویزیون صفحه تخت جدید با صفحه نمایش 32 اینچ یا کمتر از حدود 100 دلار شروع می شود.

هزینه تعمیر نور پس زمینه

هزینه تعمیر نور پس زمینه تلویزیون با احتساب قطعات تعویض و نیروی کار محاسبه می گردد. برای تعمیر واحد در خانه هزینه های بیشتری را پرداخت خواهید کرد. قیمت قطعات تعویض نور پس زمینه به طور متوسط ??حدود 2.50 دلار برای هر LED و بین 20 تا 25 دلار برای هر نوار CCFL است.

تعمیر پورت HDMI و برد مدار

هزینه تعمیر پورت HDMI تلویزیون در پرند متفاوت می باشد. اگر صفحه مدار همچنان روشن و خاموش باشد ، ممکن است صفحه مداری که پورت HDMI به آن متصل می کند آسیب ببیند.

تعمیر اینورتر تلویزیون

هزینه تعمیر اینورتر تلویزیون در پرند متفاوت است. هزینه متوسط ??برای تلویزیون با یک صفحه اینورتر 140 دلار است که ما در آرادتکنیکال کمتر از این هزینه را دریافت خواهیم کرد. محدوده قطعات از 5 تا 75 دلار است.

تعویض لامپ تلویزیون

هزینه تعمیر لامپ تلویزیون صفحه تخت در پرند نیز متغیر است. هزینه متوسط ??1 میلیون تومان برای قطعات و نیروی کار است. هزینه لامپ های تعویض از 20 تا 80 دلار است. اگر تلویزیون ال سی دی یا تلویزیون پروجکشن مدل قدیمی روشن شود و صدا داشته باشد اما تصویری نداشته باشد ، علت آن فرسودگی لامپ است. اگر این اتفاق بیفتد ، تعویض لامپ به سرعت و به راحتی مشکل را برطرف می کند. سامسونگ 50 اینچ HDTV های طرح عقب (1080 مگاپیکسل) دارای واحدهای لامپ LED هستند که در آنها می توان لامپ را تعویض کرد.

آنچه از تعمیر تلویزیون در پرند نیاز دارید را گروه آرادتکنیکال در اختیار شما قرار خواهد گذاشت، پس تعمیرات تلویزیون خود را در هر جا به ما بسپارید تا در کمترین زمان و با کمترین قیمت برای شما انجا شود.

https://aradtechnical.com