سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علت بوی سوختن لاستیک در جاروبرقی

بنابراین در آنجا شما در حال جارو کشیدن هستید ، برخی از خانواده ها برای شام می آیند و … اوه! بوی سوختن لاستیک در جاروبرقی فضا را پر می کند.

مطالعه بیشتر: 7 اشتباه در استفاده از جاروبرقی

وقت آن است که پنجره ها را باز کنید ، هوای خانه عوض شود و تسمه جاروبرقی را عوض کنید. اگر بوی لاستیک می دهید ، تسمه یا سوخته و پاره شده است یا تسمه چنان کشیده شده است که غلتک تکان نمی خورد و تسمه جاروبرقی از موتورهای دور در دقیقه به شدت گرم می شود. مهم است که مطمئن شوید هنگام تعویض کمربند جاروبرقی غلتک آزادانه می چرخد ??و یاطاقان ها از بین نمی روند و کمربند مناسب را برای جاروبرقی خود انتخاب می کنید. برخی از جاروبرقی ها می گویند از چه کمربندی استفاده کنید یا می توانید با شماره مدل جستجو کنید. وقتی یک کمربند جدید صحیح را با کمربند خود مقایسه می کنید ، غیر معمول نیست که ببینید کمربند قدیمی 30? بیشتر کشیده شده است. کمربند جاروبرقی جدید باید محکم باشد تا اطمینان حاصل شود که برس غلتکی به درستی باعث تحریک فرش شده است.

خدمات تعمیر جاروبرقی تاپ امداد بیش از 300 کمربند جارو برقی مختلف را برای همه مدل ها تعمیر می کند. برای تغییر آن به کمک نیاز دارید؟ بیشتر کمربندها با 5 دلار به علاوه کمربند تعویض می شوند ، غلتک بازرسی ، نصب ، آزمایش و بازرسی می شود. امروز با یک متخصص تعمیر جاروبرقی تماس بگیرید و ما از شما مراقبت خواهیم کرد.