سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا لباسشویی قدیمی ارزش تعمیر را دارد؟

ما با این سوال همیشه رو به رو خواهیم شد. خرابی لباسشویی در هنگام تمیز کردن منزل، ناامیدکننده است گاهی با فشار دادن دکمه شروع هیچ اتفاقی نمی افتد. یا بدتر ، شما صدای ناشناخته ای از ماشین لباسشویی خود می شنوید یا آب یا کف خود را پیدا می کنید. بهترین راه حل چیست؟

قبل از اینکه تصمیم بگیرید که بدترین حالت اتفاق افتاده است و شما نیاز به خرید وسیله ای جدید دارید ، از خود چند سوال ساده بپرسید که می تواند پول قابل توجهی در شما صرفه جویی کند.

ماشین لباسشویی چه مشکلی دارد؟

اولین قدم برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا ارزش تعمیر ماشین لباسشویی قدیمی را دارد ، کشف مشکل است. حل برخی از مسائل واشر ساده و ارزان است و برخی دیگر کمی بیشتر درگیر آن هستند.

برخی از مشکلات معمول در ماشین لباسشویی عبارتند از:

  • نچرخیدن
  • مشکلات تخلیه
  • مشکلات پر شدن از آب
  • روشن نمی شود
  • نشت
  • صداهای خنده دار

اگر نمی توانید مسئله را دریابید ، مشکلی ندارد که از یک سرویس محلی تعمیر لوازم خانگی برای تشخیص بخواهید. یک تکنسین قابل اطمینان تعمیر لوازم خانگی می تواند بفهمد چه مشکلی دارد و احتمالاً سریعاً مشکل را برطرف می کند. در برخی موارد ، مانند وان ترک خورده ، تعمیر دستگاه لباسشویی ممکن است مقرون به صرفه نباشد و تکنسین تعمیرات لوازم خانگی نیز این را به شما می گوید.

ماشین لباسشویی چند ساله است؟

عمر مفید ماشین لباسشویی به طور متوسط ??حدود ده سال است. بعضی از آنها خیلی بیشتر دوام می آورند و دیگران زودتر دچار مشکلات می شوند. البته میزان استفاده شما از دستگاه می تواند بر طول عمر آن نیز تأثیر بگذارد.

چه دستگاه شما نسبتاً جوان باشد و چه از نظر سن بالا ، ممکن است منطقی باشد که مشکلی برطرف شود اگر یک راه حل ساده باشد ، یا اینکه به راحتی هزینه تعویض را در بودجه خود پرداخت نکنید.

آیا لباسشویی قدیمی ارزش تعمیر را دارد؟

هزینه برای بسیاری از مالکان خانه ها و مدیران املاک عامل تعیین کننده ای است. به عنوان یک قاعده کلی ، اگر برای تعمیر ماشین لباسشویی قدیمی خود کمتر از 50 درصد قیمت ماشین لباسشویی جدید هزینه می شود ، باید گزینه تعمیر را انتخاب کنید.

اما ، شما همچنین باید توجه داشته باشید که آیا پوشش شستشوی ماشین لباسشویی شما وجود دارد یا نه و به واقعیت های اقتصادی فکر کنید. به طور خلاصه ، یافتن حقیقت آنچه امروز می توانید برای راه اندازی مجدد دستگاه خود کار کنید مشکلی ندارد.

ماشین لباسشویی شما چه مارکی است؟

اکثر تکنسین های تعمیر لوازم خانگی از کار با لباسشویی ال جی یا سامسونگ خوشحال هستند ، اما مارک های دیگر چطور؟ در برخی مناطق ، ممکن است در یافتن شرکت تعمیر ماشین لباسشویی برای مارکی مانند GE یا Maytag مشکل داشته باشید. اگر می توانید یک شرکت معتبر و قابل اطمینان در تعمیر لوازم خانگی پیدا کنید که با ضمانت به برند شما سرویس می دهد ، بهترین گزینه برای رفتن به این مسیر است.

نتیجه گیری

فقط به این دلیل که ماشین لباسشویی شما مسافت پیموده شده است ، لزوما به این معنی نیست که زمان آن رسیده است که آن را برای یک مدل جدید عوض کنید. اگر راه حل مقرون به صرفه ای وجود داشته باشد که به دستگاه شما روح تازه ای بخشد ، ممکن است ارزش تعمیر ماشین لباسشویی قدیمی را داشته باشد.

تاپ امداد متخصص در کمک به مشتریان است تا صرف نظر از سن و مارک ، بیشترین استفاده را از لوازم خانگی خود ببرند. ما در سراسر منطقه تهران به مشتریان خدمات ارائه می دهیم و حتی در همان روز ، هفت روز در هفته خدمات ارائه می دهیم.