سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی در باب تعمیر ماکروویو و رفع عیب آن

ماکروویو ها معمولاً ارزان هستند و به راحتی قابل تعویض هستند. با این حال ، اگر شما برخی از ترفندها و نکات اساسی را می دانید ، می توانید طول عمر ماکروویو را افزایش داده و برخی از مسائل متداول را که مردم با آن روبرو هستند را ، به راحتی برطرف کنید. تعمیر ماکروفر می تواند بدون استرس باشد اگر بدانید مشکلات عمومی چیست و هنگام مواجهه با آنها چه کاری باید انجام دهید.

ماکروویو گرم نمی کند

یکی از مشکلات شایع که می توانید با آن روبرو شوید این است که مایکروویو شما از گرم شدن دست می کشد. این امکان وجود دارد که یک خرابی در مگنترون باشد. پس از سوختن مگنترون ، باید آن را جایگزین کنید زیرا این دستگاه قابل تعمیر نیست. برخی دلایل دیگر می تواند این باشد که ماکروویو شما دارای دیود معیوب ، سوئیچ معیوب در درب یا یک خازن خراب است. برای اینکه درست کار کند ، باید با یک متخصص تعمیر لوازم خانگی تماس بگیرید تا این مشکلات را برطرف کنید.

مایکروویو در داخل در حال جرقه است

در تعمیر ماکروفر اگر مایکروویو شما شروع به جرقه زدن می کند ، نشان می دهد که اشتباهی رخ داده است. باید فوراً ماکروویو خود را خاموش کنید و در صورت وقوع آن را بازرسی کنید. دلایل مختلفی می تواند باعث ایجاد شعله ور شدن مایکروویو شود. به عنوان مثال ، ممکن است چیزی در فلز وجود داشته باشد یا برخی مواد غذایی در دیوار داخلی گیر کرده باشند. به عنوان مثال ، می تواند دارای یک راهنمای موج آسیب دیده ، جلد راهنمای موج یا یک مؤلفه داخلی کوتاه باشد. برای حل این مسائل باید با یک متخصص تماس بگیرید و تا زمان رفع آن از استفاده از آن خودداری کنید.

دکمه های مایکروویو کار نمی کنند

اگر دکمه های مایکروویو کار شما متوقف شود ، تقریباً آن را غیر قابل استفاده می کند. ممکن است به این دلیل باشد که صفحه لمسی یا صفحه کنترل آن ناقص بوده یا آسیب دیده است. همچنین ممکن است که صفحه اصلی کنترل دارای نقص باشد. ممکن است یک تعمیر جزئی این مشکل را برطرف کند ، یا ممکن است مجبور باشید مایکروویو خود را برای مدل جدیدتری جایگزین کنید.

لامپ میکروویو روشن نمی شود

ماکروویو شما یک لامپ کوچک در داخل دارد و هنگام باز کردن یا استفاده از آن روشن می شود. لامپ در پشت کوره قرار دارد و در صورت سوختن ممکن است کار را متوقف کند. همچنین ممکن است سیم کشی خراب شده یا سوکت لامپ معیوب باشد. این مسئله جزئی است ، اما برای عملکرد مناسب مایکروویو شما باید مورد بررسی قرار گیرد. به یاد داشته باشید ، مایکروویو همیشه قبل از تعویض لامپ باید از برق جدا شود.

میز چرخان کار نمی کند

میز چرخش مایکروویو به شما کمک می کند تا غذای خود را سریعتر بپزید. در بعضی موارد ، این می تواند کار را متوقف کند که منجر به گرم شدن ناهموار مواد غذایی شما می شود. یکی از دلایلی که میز چرخان کار را متوقف می کند به دلیل وزن زیاد از مواد غذایی شماست که به راحتی قابل رفع است. اگر هنوز کار نمی کند ، باید نگاهی به یک متخصص بیاندازید.

تعمیر ماکروفر پالیزسرویس انواع ماکروفر را تعمیر می کند که می توان به تعمیر ماکروفر الجی ، بوش ، سامسونگ و …. اشاره کرد.

https://palizservice.ir