سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره جرثقیل کفی 10 تن

از جمله خدماتی که در شرکت جرثقیل هابیل ارائه می شود اجاره جرثقیل کفی 10 تن است.

شرکت جرثقیل هابیل با دارا بودن انواع جرثقیل ها در شهر تهران می تواند اجاره جرثقیل در هر ابعادی را که بخواهید انجام دهد. یکی از این انواع جرثقیل ها جرثقیل کفی دار ده تن است. همانطور که از اسم این جرثقیل پیداست این نوع از جرثقیل برای حمل و جابجایی بارهایی تا حداکثر ده تن مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع ا می توانید از جرثقیل هابیل هم به صورت شیفت شب و هم به صورت شیفت روز اجاره کنید. همچنین پشتیبانی 24 ساعته ما می تواند کار را برای شما راحت تر کند.

در ادامه قصد داریم تا شما را با این نوع از جرثقیل آشنا کنیم تا کار برای سفارش اجاره جرثقیل راحت تر شود.

مطالعه بیشتر: اجاره جرثقیل شرق تهران

نحوه کار کردن جرثقیل 10 تن

نحوه ی کار این نوع جرثقیل نیز مانند سایر جرثقیل های کفی دار است. البته تفاوت هایی نیز دارد که به آن ها اشاره خواهیم کرد. اگر به فکر اجاره جرثقیل کفی دار 10 تن هستید باید بدانید که این نوع جرثقیل با فرمان روغن هیدرولیک کار می کند. همان طور که گفته شد بنا به وزن این جرثقیل دارای تفاوت هایی می باشد که این موارد شامل ساختار گردون، پمپ هیدرولیک و باز و بسته شدن جک های جلو و عقب است.

تفاوت جرثقیل ده تن با سایر جرثقیل های کفی دار

بار وزنی که این جرثقیل جابجا می کند نسبت به سایر جرثقیل های کفی دار بیشتر است بنابراین ساختار گردن متفاوت با سایر جرثقیل های سبک تر است. در هنگام اجاره جرثقیل کفی ده تن توجه داشته باشید که از شانه گردان بجای دنده گردان استفاده می کند که به صورت ریلی است.

این موردی که ذکر شد بر روی گردش جرثقیل اثر گذار است و گردش 360 درجه را از آن می گیرد. چرخش جرثقیل کفی دار ده تن 180 درجه است. در ناحیه پمپ هم بجای پمپ دنده ای از پمپ پیستونی استفاده می شود.

همچنین خود برنده یا کامیونی که جرثقیل بر روی آن سوار است باید از نظر قدرت و توانایی نیروی لازم برای پشتیبانی از جرثقیل را داشته باشد. شما تصور کنید که کامیون قدرت کافی را نداشته باشد عملا نمی توان از جرثقیل استفاده کرد.

ارتفاع کف نیز دارای تفاوت است. در هنگام اجاره جرثقیل کفی دار 10 تن باید توجه داشته باشید که ارتفاع این نوع از سایر جرثقیل های کفی دار بیشتر است. ارتفاع این نوع جرثقیل (10 تن) از زمین از 1/5 تا 1/80 متغیر می باشد و فضای کف آن از طول 5/60 به 6 متر و عرض آن به 2/50 می رسد در حالی که در جرثقیل کفی سبک ارتفاع از سطح زمین تا کف نهایتا به 1/20 و عرض آن به 2/30 بیشتر نخواهد رسید.

مطالعه بیشتر: اجاره جرثقیل خودرونده

اجاره انواع جرثقیل های کفی 10 تن

در کل اگر بخواهیم جرثقیل های کفی دار 10 تن را دسته بندی کنیم می توان آن ها را به 5 دسته کلی طبقه بندی کرد که عبارتند از:دکل بلند، دکل کوتاه، وینچ دار، بدون وینچ و چپقی

در مورد جرثقیل 10 تن دکل بلند و دکل کوتاه باید گفت که در دکل کوتاه، در اصل دکل اصلی کوتاه بوده و داری دو تلسکوپی است که در جمع طول آن ها به 9 متر می رسد ولی در جرثقیل کفی دار ده تن دکل بلند این طول می تواند با سه تلسکوپی ای که دارد به 12 متر هم برسد. همان طور که این طول ها متفوت است پس بار را از دو نقطه متاوت می توانند بر دارند. همانطور که واضح است در دکل بلند کار به مراتب راحت تر است.

حال می رسیم به اجاره جرثقیل کفی 10 تن وینچ دار و بدون وینچ. اجاره جرثقیل ده تن بدون وینچ کفی دار عمدتا در مکان های سقف کوتاه استفاده می شود. این دو نفاوت هایی در بار و راندمان نیز باهم دارند که برای اطلاع از این موارد می توانید با یکی از شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. نصب تیر های برق فشارقوی یکی از کارهایی است که با این جرثقیل ها انجام می شود.

جمع بندی

اجاره جرثقیل کفی 10 تن یکی از کارهای تخصصی می باشد که باید قبل از اقدام با مشاوران و متخصصان مشورت گرفته شود. گروه جرثقیل هابیل با داشتن متخصصان و مشاوران ماهر می تواند شما را در امور اجاره جرثقیل یاری دهد. کفی است با ما تماس بگیرید.