سفارش تبلیغ
صبا ویژن

7 علامتی که نشان می دهد به سرویس لباسشویی نیاز دارید

همواره نگرانی های متعددی وجود دارد که آیا زمان سرویس لباسشویی فرارسیده است یا خیر. علائم مختلفی وجود دارد که می توانید بدنبال آنها باشید تا زود به زود مشکل را حل کنید.

برای اینکه ماشین لباسشویی و خشک کن خود را در شرایط کار بالا نگه دارید ، باید چشم ها و گوش های خود را باز نگه دارید تا نشانه هایی را که ممکن است نیاز به توجه بیشتری داشته باشند ، داشته باشید. هرچه سریعتر به یک مسئله بپردازید ، شانس کمتری برای پرداختن به هزینه تعویض کامل لوازم خانگی خواهید داشت. در اینجا برخی از نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد زمان آن است که با یک سرویس معتبر تعمیر خشک کن واشر تماس بگیرید.

 

1) ماشین لباسشویی شما نشت می کند

اگر وارد اتاق لباسشویی خود می شوید و به یک گودال آب قدم می گذارید ، وقت آن است که در سریعترین زمان ممکن خدمات تعمیر لباسشویی را پیدا کنید. ماشین لباسشویی نشتی ممکن است به دلیل اتصال شل یا وان پر از آب ایجاد شود. احتمال دیگر ترک ماشین لباسشویی شماست.

مرتبط: چگونه تعمیر چرخش ماشین لباسشویی را انجام دهیم ؟

2) لوازم خانگی شما بلند است

همه لوازم خانگی مقداری سر و صدا ایجاد می کنند ، اما اگر این صدا زیاد باشد ممکن است لازم باشد ماشین لباسشویی و خشک کن را تعمیر کنید. بعضی اوقات صدای غرش و کوبیدن در اثر بار نامتعادل ایجاد می شود که می توانید با بیرون آوردن چند لباس و مرتب سازی مجدد آن ، آن را اصلاح کنید. در صورت ادامه صدا ، می توانید یک درام شل یا موتور نصب کنید که نیاز به تنظیم دارد.

 

3) واشر و خشک کن خود را حرکت دهید

آیا وسایل خشکشویی شما در اتاق حرکت می کنند؟ در این صورت ، ممکن است به کمک نیاز داشته باشید. واشر و خشک کن شما باید هنگام کار در محل خود باقی بماند. اگر این کار را نکنند ، این می تواند به این معنی باشد که سطح بالایی ندارند یا مشکل دیگری دارند. وسایلی که به حرکت در می آیند نیز خطر شکستن اتصالات لوله کشی حیاتی ، برقی و تخلیه را دارند.

 

مرتبط: “ماشین لباسشویی متحرک” چیست و چگونه آن را درست کنم؟

4) ماشین لباسشویی شما پر یا خالی نمی شود

اگر آب درام ماشین لباسشویی شما را پر نمی کند یا بعد از اتمام چرخه هنوز آب درام وجود دارد ، مشکلی پیش آمده است. ممکن است فیلتر مسدود شده ، پمپ خراب ، شلنگ پیچ خورده یا انسداد دیگری باشد. یک تکنسین باتجربه تعمیرات لوازم خانگی می تواند به تشخیص مشکل شما کمک کند.

 

5) سطل نمی چرخد

هنگامی که سطل شما نمی چرخد ??، این مسئله معمولاً با سوئیچ درب / درب یا تسمه مشکل دارد. در حالی که هر یک از آنها قابل تعویض و رفع است ، لزوماً یک کار ساده نیست. این چیزی است که شما می خواهید آن را در دستان یک تعمیرکار حرفه ای قرار دهید.

 

6) شما یک مسئله برق دارید

اگر با فشار دادن یک دکمه اتفاقی نیفتد یا بدتر از آن ، جرقه می بینید ، وقت آن است که ماشین لباسشویی و خشک کن خود را سرویس کنید. مسائل برق مسئله ای برای بازی نیست و حتی می تواند به خانه شما آسیب برساند.

 

7) شما نمی دانید چه اشتباهی دارد

شاید لوازم خانگی شما مانند گذشته کارآمد نباشد ، یا شما به راحتی نمی دانید که واشر یا خشک کن شما چه مشکلی دارد. بهتر است با احتیاط اشتباه کنید و قبل از اینکه مشکل بیشتر شود ، یک متخصص باید به مسئله شما نگاهی بیندازد.

 

با تعمیرکار باتجربه لوازم خانگی پالیزسرویس تماس بگیرید

متأسفانه ، همه عیب یابی لوازم خانگی ساده یا لذت بخش نیستند. حقیقت این است که شما ممکن است برای تشخیص و تعمیر صحیح تجهیزات خود به کمک یک سرویس تعمیرات واجد شرایط نیاز داشته باشید. ما در پالیزسرویس قصد داریم بهترین سرویس تعمیرات لباسشویی در تهران باشیم. ما 24/7 شبانه روز کار می کنیم و خوشحال می شویم ماشین لباسشویی و خشک کن شما را تشخیص و سرویس دهیم.

اگر در تلاش برای یافتن سرویس تعمیر لوازم خانگی هستید که می توانید به آن اعتماد کنید ، بیشتر از این جستجو نکنید. ما در دسترس هستیم تا به صورت 24/7 در مسئله شما کمک کنیم و پشت سرویس خود باشیم. برای تعیین وقت قبلی با ما 77959510 (021) تماس بگیرید.

برای قیمت رایگان تعمیر لوازم خانگی اکنون با ما تماس بگیرید.

https://palizservice.ir