سفارش تبلیغ
صبا ویژن

7 قطعه جاروبرقی که می توان جایگزین کرد

وقتی روزانه با جاروبرقی کار می کنید ، چه مناطقی کوچک و چه بزرگ را پوشش دهید ، قطعات خراب می شوند ، و یا از بین می روند. این بدان معنا نیست که شما به جاروبرقی جدید احتیاج دارید ، اما به قطعات و خدمات تعمیر جاروبرقی نیاز دارید. در اینجا برخی از متداول ترین قطعه جاروبرقی که برای تعویض دوباره دستگاه های مهم نیاز به تعویض دارند ، آورده شده است.

1? موتور

اگرچه به نظر می رسد که موتور در خلاء شما نتواند علامتی باشد که تمام دستگاه برای آن انجام شده است ، همیشه اینگونه نیست. قطعات و تعمیرات موتور خلاء جایگزین مقرون به صرفه می تواند در حال حاضر شما را از یک سرمایه گذاری بزرگ نجات دهد و عمر جاروبرقی خود را برای گذرهای بسیار بیشتری تمدید کند.

2? زیر

جاروبرقی های بازرگانی تجاری ، هوای زیادی را از طریق حلقه ها می کشند. این قسمت گرما زیادی را به خود اختصاص می دهد و هنگامی که آن را جدا می کنید ، یک قسمت تعویض می تواند شما را به حالت عادی برگرداند.

3? کمربند

اگر جاروبرقی شما بوی لاستیک سوزاننده را ساطع می کند ، یک کمربند شکسته یا گیر شده می تواند مقصر این امر باشد. در صورت جلوگیری از انتقال کمربند به وسیله فیبر فرش ، مو یا سایر وسایل پوشاک جلوگیری می شود ، بررسی و تمیز کردن این قسمت از جاروبرقی می تواند کافی باشد. اگر کمربند کاملاً جمع شود ، برای کارکردن کارها ، جایگزینی لازم است.

4? اسلاید کیف

می توانید اسلایدهای کیف خود را با یک ابزار جایگزین مناسب جایگزین کنید ، که شامل اسلایدهای کیف مجهز به فنر برای نصب راحت و آسان است. اسلایدهای کیف به طور معمول با جاروبرقی که از سیستم کیسه های کاغذ استفاده می کنند سازگار است.

5? نوار برس

نوارهای برس به راحتی تعویض می شوند – و اغلب آنها نیاز به تعویض دارند. این سیستم های نظافت کوچک جمع و جور در حال اجرا هستند و برای تمیز کردن عمیق طراحی شده اند. پس از به خطر افتادن موها ، کار هرگز به طور کامل انجام نمی شود و شما نمی خواهید با غفلت از چنین بخش ساده ای برای جایگزینی جاروبرقی  ، سلامت جاروبرقی خود را به خطر بیندازید. این یک تعمیر سریع و آسان است که باعث می شود جاروبرقی  شما دوباره احساس جدید بودن کند.

6? کیف

اگر مرتباً از جاروبرقی برای تمیز کردن کارهای سنگین اجرا می کنید ، خالی کردن منظم کافی نیست. استفاده ساده باعث می شود کیسه جاروبرقی شما فرسوده شود ، اما جایگزینی آسان است و اغلب برای تلاش برای تمیز کردن با کیفیت توصیه می شود.

7? سیم برق

این مایه تاسف است ، اما سیم های برق به راحتی می توانند بریده شوند ، جدا شوند و یا فرسوده شوند. تعویض آسان هنگامی که شما یک مرکز خدمات با تجربه و قطعات با تجربه دارید که تعمیرات سریع را ارائه می دهد ، بنابراین می توانید دستگاه خود را حفظ کرده و خرابی را به حداقل برسانید.

https://topemdad.ir